مهاباد؛

پیام تبریک مسوولان شهرستان مهاباد به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و آغاز هفته وحدت

امام جمعه ، فرماندار و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت ، محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت را به مردم این شهرستان تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در این پیام آمده است : میلاد فرخنده و مسعود مبشر خرد ، آگاهی و مبلغ عشق و مهربانی ، پیامبر اکرم(ص) که تجلی لطف خالق بر مخلوق به مصداق عینی ' لولاک لما خلقت الافلاک ' و تبلور جاودانه عشق بر بوم هستی است ، روشن ترین نشانه عظمت حق را در برابر تشنگان معرفت و هدایت به تصویر کشید و نور ایمان و یقین را بر باورهای عصر جاهلیت تاباند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : با تبریک میلاد مهرآفرین پیامبر رحمت ، حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت ، این فرصت ارزشمند را مغتنم شمرده و بر تمام پیشگامات اتحاد مسلمانان در سراسر گیتی درود می فرستیم.

بی شک تمسک به سیره الهی رسول اکرم (ص) و الهام از سلوک آن گنجینه بی زوال حکمت و هدایت ، بیش از پیش در دنیای پرستم امروز ضرورت یافته و جامعه بزرگ اسلام جز با بهره عملی از راه و روش پیامبر بزرگ الهی ره به سعادت نخواهد برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.