کرمانشاه؛

واحدهای فناور پیشرانان اقتصاد مقاومتی هستند

فرماندار اسلام آباد غرب گفت:واحدهای فناور پیشرانان اقتصاد مقاومتی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین کریمی  گفت: کارآفرینان و نو آوران به عنوان موتور محرکه رشد اقتصادی نقش و تاثیر بسزائی در شکوفائی اقتصادی و رفع معضل بیکاری در شهرستان دارند.

وی با تاکید بر برپایی نمایشگاهی از دستاوردها و محصولات تولید شده توسط واحدهای فناور شهرستان، گفت: برای برگزاری این نمایشگاه فضا در اختیار واحد ها قرار می گیرد و از تمام اعضای شورای اداری و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها نیز دعوت می شود که از این نمایشگاه بازدید کنند.

عبدالمجید رحیمی مدیر مرکز رشد واحد های فناور اسلام آبادغرب نیز در این نشست به تشریح اهداف، رسالت و ماموریت مرکز رشد شهرستان پرداخت و گفت: این مرکز آذر ماه 1390 بصورت نمایندگی فعالیت خود را شروع کرده و در فروردین 1391 با گرفتن موافقت اصولی از کمیته تخصصی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت رسمی خود را شروع کرد.

وی افزود: از زمان تاسیس تاکنون بیش از 120 طرح و ایده به دبیرخانه مرکز رشد شهرستان واصل شده که از این تعداد 28 طرح در شورای فناوری پارک مورد پذیرش و حمایت مالی و معنوی قرار گرفته و در حال حاضر 21 واحد در این مرکز در حال فعالیت هستند.

در ادامه هر کدام از واحد های فناور حاضر در جلسه به معرفی خود و فعالیت ها، دستاوردها و اقدامات انجام شده و همچنین مشکلات و مسائل پیش رو پرداختند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار