گزارش 36 مورد نقض آتش‌بس در سوریه

مرکز حمیمیم اعلام کرد تروریست‌ها در 24 ساعت گذشته، 36 بار آتش‌بس را در سوریه نقض کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس در سوریه اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته گزارش 36 مورد نقض آتش بس از سوی تروریست‌ها در استان‌های  مختلف سوریه به ثبت رسیده است.

مرکز حمیمیم در بیانیه روزانه خود اعلام کرد: از مجموع 36 مورد نقض آتش بس صورت گرفته در سوریه، 19 مورد آن در حلب، 14 مورد در دمشق و 3 مورد در لاذقیه، درعا  و حما بوده است.

در این بیانیه آمده است: تروریست‌های جیش‌الاسلام شهرک حرستا و منطقه باشگاه عباسیین را در دمشق با خمپاره و سلاح سبک هدف قرار داد.

در استان حلب نیز تروریست‌های احرار الشام محله‌های سیف الدوله و مشارفه را با موشک، خمپاره و سلاح سبک هدف قرار دادند. همچنین یک مورد نقض آتش‌بس در لاذقیه از سوی تروریست های این گروه صورت گرفته است.

به گزارش بیانیه این مرکز، گروه تروریستی جبهه النصره محله‌های بنیامین، ضاحیه الاسد، مقامات، شیخ سعید، لیرامون، راموسی، صلاح الدین، قصر الوالی، دانشکده نظامی الاسد و بازار بطیخ و شهرک‌های حوش النصری، حرستا، عربین، ساحه الریاضیه و اردوگاه آوارگان را در حلب با موشک، خمپاره و سلاح سبک هدف قرار دادند.

 دو مورد نقض آتش‌بس در درعا و حما در شهرک‌های محجه و صوران نیز به دست تروریست‌های جبهه النصره صورت گرفته است.

مرکز روسی حمیمیم گزارش داد: با پیوستن دو شهرک دیگر از استان لاذقیه به طرح اتش‌بس در سوریه، تعداد کل این مناطق به 1045 مورد رسید. این درحالی است که تعداد کل گروه های مسلحی که به طرح آتش‌بس در سوریه پیوسته‌اند از 94 گروه بیشتر نشده است.

این مرکز، که وابسته به وزارت دفاع روسیه است و در پایگاه نظامی لاذقیه قرار دارد، از ارسال 32 تن مواد غذایی به یکی از مناطق آزادشده حلب از سوی این مرکز خبر داد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار