در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

چارسو میزبان سال بعد جشنواره سینما حقیقت خواهد بود/ یک سالن دیگر هم اضافه شد

طباطبایی‌نژاد با ابراز رضایت از نحوه برگزاری جشنواره امسال اعلام کرد سینما حقیقت سال بعد هم در پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

محمدمهدی طباطبایی‌نژاد، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره سینما حقیقت، در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان رضایتش از نحوه برگزاری امسال جشنواره، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم چون جشنواره امسال خیلی خوب بود، راضی هستم و همه چیز طبق برنامه ریزی‌هایی که از قبل کرده بودیم پیش رفت.

وی در خصوص تعویض مکان برگزاری جشنواره سینما حقیقت از سینما سپیده به پردیس چارسو گفت: تعویض مکان و برگزاری سینما حقیقت در پردیس چارسو از نظر من باعث بهبود جشنواره شد و سال بعد هم جشنواره فیلم‌های مستند در پردیس چارسو برپا خواهد شد.

طباطبایی‌نژاد خاطر نشان کرد: طبق خبری که اعلام شده قرار است یک سالن به پردیس چارسو اضافه شود، در جشنواره سال‌های بعد مشکل ظرفیت هم رفع خواهد شد.

وی در خصوص تمهیداتی که برای برگزیدگان این دوره از جشنواره اندیشیده شده است، گفت: طرح و برنامه خاصی برایشان نداریم و جایزه را به آن‌ها می دهیم ولی اگر در روند تولید برای پروژه‌ای باشند، کار آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم.

دبیر جشنواره در خصوص اکران فیلم‌ها بعد از جشنواره گفت: درباره این موضوع هنر و تجربه تصمیم خواهد گرفت.



انتهای پیم/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار