ساری،

قدردانی خانواده شهیدان طوسی از مقام معظم رهبری و روسای قوای سه گانه

خانواده شهیدان قاسمی طوسی در مازندران از ارسال پیام تسلیت از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب، روسای قوای سه گانه ورئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای درگذشت پدر این خانواده قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، خانواده شهیدان طوسی در این پیام همچنین از تمامی مسئولان کشوری و استانی ، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های معظم شهداء ، جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران ، نمایندگان ولی فقیه در استانهای کشور و اقشار مختلف مردم بویژه مردم مازندران و شهرستان نکا که با آنان همدردی کرده بودند ، قدردانی کردند.

خانواده شهیدان طوسی در پایان این پیام نوشتند : از تمامی کسانی که با ارسال پیام تسلیت ، تماس تلفنی ، درج آگهی ، اظهار همدردی و یا شرکت در مراسم شب وداع ، تشییع ، تدفین و ترحیم ابوالشهدا ، پیر غلام حسینی ، مرحوم حاج محمد علی قاسمی طوسی موجب شادی روح آن عزیز از دست رفته و تسلی خاطر بازماندگان رافراهم نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید.

مرحوم حاج محمدعلی قاسمی طوسی پدر سه شهید 28 آبان امسال بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان شفای ساری دعوت حق را لبیک گفت.

این پدر صبور و وارسته که از پیرغلامان اهل بیت (ع) بود ، در هشت سال دفاع مقدس سه فرزند خود شامل محمد حسن ، محمد حسین و محمد ابراهیم را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار