با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی خاش با حضور وزیر بهداشت+تصاویر

پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان خاش با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،دکترهاشمی وزیر بهداشت و درمان در جمع مردم و مسئولان خاش در مراسم افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی عنوان کرد : از نگاه مسئولان عالی نظام ، هیچ تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد ، همه با هم به عنوان ستون های خیمه اسلام باید به دنبال مجد و بزرگی و پایداری شریعت اسلام باشیم . 

دکتر هاشمی بیان کرد : معتقدیم دولت با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأیید شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در راستای مصوبات شورای عالی امنیت ملی ، موضوع برجام را به نتیجه رساند.

هاشمی استاندارسیستان وبلوچسنان در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان خاش با 48679 میلیون ریال اعتبار  گفت: میزبان بهترین عضو کابینه دولت در سیستان و بلوچستان هستیم ؛بهترینی که  آثار ارزشی و روحیه جهادی و انقلابی وی بر همگان چون آفتاب می تابد.

هاشمی بیان داشت: هیچ کس نمی تواند نزول این نگاه را که همگان از نعمت آن بهره مندند ،کتمان کند. وی افزود: دولت در اوج تنگدستی و فصل خزان و خشکسالی مالی توانسته در تمام نقاط استان پروژه های اساسی و بزرگی را افتتاح نماید. 

 استاندار اظهار داشت: همانطور که کثرت اقوام و مذاهب را پذیرفته ایم باید تکثر و اختلاف آراء را هم پذیرفت. وی ادامه داد: محصول تنوع نگاهها وجود نازنین مقام معظم رهبری و محصول مردم که قدرت جابجایی دارند، دولت است.

استاندار دغدعه دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان را عدالت و احیای حق مردم دانست و گفت: دغدغه ایشان به رفع مسائل درمانی مردم استان سبب شد که 4 روز در استان حضور یابد و به طبابت بپردازد ؛این روحیه و نگاه پاک را باید ارج نهاد.



انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.