اهواز؛

تجلیل از پژوهشگران برگزیده آموزش و پرورش

امروز همزمان با سراسر کشور، زنگ پژوهش در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی غدیر ناحیه 2 اهواز خوزستان به صدا درآمد و از 23 معلم و دانش‌آموز پژوهشگر برگزیده استان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نورعلی رئیسی‌خو، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این مراسم با اشاره به پیشینه درخشان علم در جهان اسلام و پس از آن مسیر نزولی آن اظهارکرد: در طول سال‌های گذشته و پس از پیروزی انقلاب مجدداً نگاه علمی و پژوهشی جایگزین شد و امیدوارم در سال‌های نه‌چندان دور بتوانیم دوباره آن دوران اوج تمدن اسلامی را تجربه کنیم.

در این مراسم که با حضور مسئولان آموزش و پرورش، استانداری، دانشگاه شهید چمران اهواز و ... برگزار شد، زنگ پژوهش به‌طور نمادین در پژوهش‌سرای دانش‌آموز غدیر ناحیه 2 اهواز نواخته شد؛ همچنین در این مراسم معلمان و دانش‌آموزان برگزیده استان در حوزه‌های پژوهش و فناوری تقدیر شدند.

بر این اساس از نفرات اول تا یازدهم جشنواره اقدام‌پژوهی ویژه معلمان به‌ترتیب الهام بختیار، اعظم محمدعلی‌زاده، گلناز خیاطی، آمنه تقی‌پور، مریم مدحج، هاجر طاهری، سیمین حیاوی، ماه‌گل پرویزی، شهربانو دزفولی، مریم بابایی‌خراجی‌ و لیلا چاهی، تجلیل شد.

همچنین مدرسه شاهد بهار اسلام به‌عنوان مدرسه پژوهشگر برتر معرفی و از فرزانه بهمئی مدیر این آموزشگاه تجلیل شد؛ در این مراسم دانش‌آموز فاطمه هوشیار مخترع دستگاه اعلام کننده گردوغبار مورد تجلیل قرار گرفت همچنین از 2 دانش‌اموز حائز رتبه برتر کشوری در جشنواره خوارزمی به‌ترتیب مهدی جهانگیری و محمدسینا سیاهپوش تقدیر شد.

در محور دانش‌آموز پژوهشگر نویسنده نیز حبیبه دلفی با اثر "شهرزاد" معرفی و تجلیل شد؛ همچنین از دانش‌آموزان نیلوفر محمدی، شایان بهاری‌پور و وانیا محمدی‌خواه به‌ترتیب رتبه برتر، مقام اول و سوم مسابقات محاسبات ذهنی (UCMAS) دنیا که در کشور امارات برگزار شد، تجلیل شد.

همچنین در محور رابط برتر پژوهشی یوسف فرشادنیا و فریده نظری‌نیا معرفی و تجلیل شدند. علی دقایقی و محمد مجلسی که رتبه برتر جشنواره خوارزمی را کسب کردند، نیز به‌عنوان دانش‌آموز پژوهشگر برتر معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.