مشهد؛

"اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی"

اولین دوره آموزش "اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی" ویژه مشهد2017 و نوروز96 برای کارمندان پایگاه میراث فرهنگی توس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس گفت:از آن جایی که شهر مشهد از سوی آیسسکو در سال2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است با هماهنگی کمیته برنامه ریزی و آموزش اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی،آموزش اخلاق حرفه ای و رفتار سازمانی برای کلیه کارکنان پایگاه میراث فرهنگی توس برگزار شد.
احسان زهره وندی افزود:این دوره آموزشی براساس نیازهای موجود و با سرفصل های مختلف از جمله (مدیریت رفتار سازمانی، فرهنگ سازمانی، مهارت های ارتباط کلامی و غیرکلامی، هنر رفتار و برخورد با گردشگران، ویژگی های اخلاق حرفه ای و مسئولیت پذیری) اجرا شد.
مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس با اشاره به اینکه آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی دومین جاذبه گردشگری خراسان رضوی است گفت: ضرورت دارد آموزش های لازم در زمینه برخورد با گردشگران در آستانه 2017 و همچنین نوروز96 برای کارکنان پایگاه میراث فرهنگی توس برگزار شود.
احسان زهره وندی تصریح کرد:منابع انسانی ثروت واقعی یک مجموعه است و اگر سازمانی بخواهد پیشتاز باشد باید نیروی انسانی متخصص، خلاق و با انگیزه بالا داشته باشد.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار