سراوان؛

انتصاب رئیس آموزش و پرورش شهرستان سراوان

با حضور جمعی از مسؤولان شهرستان سراوان، رئیس جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، فرماندار شهرستان سراوان در جلسه تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش ضمن تبریک مناسبت‌های ارزشمند ماه ربیع‌الاول و میلاد خجسته حضرت نبی اکرم (ص)، هفته وحدت را یکی از شاهکارهای ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای نزدیک کردن قلوب مسلمین و تحکیم همبستگی بین تمام آحاد جامعه اسلامی در سرار گیتی بیان کرد.

درویش نارویی افزود: اگر امروز در جمهوری اسلامی ایران در سایه وحدت و امنیت به بالندگی و تعالی رسیده ایم ناشی از برکاتی است که این هفته برای ملت بزرگ ایران رقم زده است.

وی  افزود:  اگر در بسیاری از کشورهای  پیرامون، مسلمانان به جان هم افتاده و هستی و منافع خود و بسیاری از ظرفیت‌ها را به فنا داده اند ناشی از عدم وفاق و وحدت است.

فرماندار سراوان همچنین تصریح کرد: خوشحالیم به برکت نگاه جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب همه گروه‌ها و اقوام در پهنای جغرافیایی کنار هم از منابع ملی کشور صیانت می‌کنند که شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه‌های مختلف هستیم.
 
نارویی در ادامه زحمات رئیس آموزش و پرورش سابق شهرستان سراوان که نقش حائز اهمیتی در انسجام نیروها و ایجاد وحدت در همه عناصر تأثیر گذار جامعه، گروه‌ها و تشکل‌ها به ویژه در حوزه آموزشی شهرستان داشت قدردانی کرد.

گفتنی است: در این مراسم از زحمات و خدمات حسن نوروزی قدردانی و ایوب دهواری بعنوان رئیس جدید آموزش و پرورش سراوان معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار