آخرین تحولات میدانی سوریه؛

پیشروی ارتش سوریه در حومه درعا/ هلاکت شماری از تروریست‌ها در حملات توپخانه‌ای گسترده نیروهای سوری

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود توانست بر شهرک "فقیع" و مزارع اطراف آن در حومه درعا مسلط شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه  ثبات و امنیت را در روستای فقیع  برقرار کرد و بر مزارع اطراف آن در حومه شمالی درعا مسلط شد.

ارتش سوریه با انجام عملیاتی غافلگیرانه، تروریست های جبهه النصره را در مراکز تجمعشان در شهرک فقیع به هلاکت رساند و با سلطه بر این منطقه، ثبات و امنیت را به آن بازگرداند.

ارتش سوریه همچنین امنیت و ثبات را در مزارع اطراف روستای فقیع برقرار کرد و عملیات خود را برای کشف مخفیگاه های تروریست ها در این منطقه آغاز کرد.

در درعاالبلد نیز ارتش سوریه مقر تروریست‌های جبهه النصره در غرب اردوگاه آوارگان و جنوب گمرک قدیمی هدف قرار داد که به هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد.

از سوی دیگر، ارتش سوریه با هجوم تروریست های داعش به منطقه صوامع در شرق تدمر مقابله کرد و خسارات تسلیحاتی و جانی بسیاری بر آن ها وارد آورد.

درگیری های میان ارتش سوریه و تروریست های داعش که قصد دارند مجددا به شهر تاریخی تدمر نفوذ کنند همچنان ادامه دارد و تروریست‌ها تاکنون موفق به پیشروی در این منطقه نشده اند و شمار زیادی را از عناصر خود را در این درگیری ها از دست داده اند.

به گزارش یک منبع نظامی، ارتش سوریه همچنین در درگیری با ترویست‌ها در اطراف شهرک بارده در حومه شرقی حمص، بیش از 20 تروریست داعشی را به هلاکت رساند.

 در حومه حما و ادلب نیز ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی، چندین مرکز تجمع تروریست‌های جیش الفتح را هدف قرار داد که ضمن منهدم ساختن برخی از تسلیحات آن‌ها، شماری از عناصری تروریستی نیز به هلاکت رسیدند.

در این عملیات چندین مقر، خودروی زرهی و مسلح و مقداری مهمات متعلق به تروریست ها منهدم شد.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین در حمله توپخانه‌ای گسترده خود محور ارتباطی تروریست های جبهه النصره را در حومه شمال شرقی لاذقیه هدف قرار دادند و ضمن به هلاکت رساندن برخی از تروریست ها، دو خودروی زرهی متعلق به آنها را منهدم ساختند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار