کرمان؛

بهره برداری از 6 پلاتوی نمایش تا پایان امسال در کرمان

6پلاتوی نمایش ‌در سطح استان کرمان با 70درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در مراسم بازگشایی و آغاز به کار مجدد سالن آمفی تئاتر شهرستان بافت آقای علیزاده مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ، از اتمام 6 سلالن پلاتوی نمایش دراستان تا پایان سال جاری خبر داد .

وی با بیان اینکه این پلاتوها به انجمن نمایش در هر منطقه واگذار و به نام انجمن نمایش می شود افزود: در این صورت امکان تجهیز از طرف وزارت ارشاد مقدور است.
علیزاده با اشاره به اینکه پلاتوهای نمایش شهرستان‌های سیرجان و بم حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند خاطر‌نشان کرد: بازسازی سالن پلاتوی نمایش شهرستان بافت نیز با اعتبار اختصاص یافته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به میزان 500میلیون ریال و کمک شهرداری و شورای شهر بافت تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین علت ناتمام ماندن مجتمع های فرهنگی و هنری شهرستانهای استان را تامین نشدن اعتبارات عنوان کرد و افزود: اداره کل ارشاد اسلامی استان به زودی این مجتمع ها رابا حفظ کاربری به بخش غیر دولتی واگذر مینماید .

وی افزود: برای اتمام این پروژه ها دراستان از سوی دولت نیازمند 400میلیارد ریال اعتبارهستیم و از سرمایه گذاری بخش خصوصی دراین زمینه استقبال خواهد شد .
برای راه اندازی و بهسازی مجدد سالن آمفی تئاتر شهرستان بافت 2میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار