تکمیلی/صبح امروز؛

دومین جلسه دادگاه علی زاکانی محرمانه شد

دومین جلسه دادگاه علی زاکانی دقایقی پیش در شعبه 1057 دادگاه ویژه کارکنان دولت آغاز شد.

دومین جلسه دادگاه علی زاکانی  آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده علی زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی ساعت 9:45 صبح امروز (یکشنبه) با شکایت از سوی وزارت نفت و نماینده حقوقی بیژن زنگنه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و سید احمد موسوی در شعبه 1057 دادگاه ویژه کارکنان دولت و به صورت علنی آغاز شد.

بعد از اینکه نماینده دادستان، نماینده حقوقی دولت، نماینده حقوقی وزارت نفت و شاکی خصوصی، مطالب خود را مطرح کردند، زاکانی به دفاع از خود پرداخت.

در حالی که در ابتدا، این جلسه علنی اعلام شده بود، اما بعد از بیان برخی موارد از سوی زاکانی از جمله درخصوص پرونده کرسنت، تنفسی 5 دقیقه‌ای اعلام شد که در پی آن تصمیم به «محرمانه‌بودن» مطالب مطرح شده در رسانه‌ها گرفته شد؛ قاضی محمدی‌کشکولی نیز از خبرنگاران خواست به هیچ‌وجه جزئیات جلسه منتشر نشود.

جلسه دادگاه به دلیل اخذ دفاعیات زاکانی به نوبت عصر کشیده شد.

گفتنی است؛ اولین جلسه رسیدگی به پرونده زاکانی در تاریخ 23 آبان ماه با شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری، حسین فریدون و رسول دانیال زاده به عنوان شاکی خصوصی در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت با عناوین اتهامی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و افترا برگزار شد، که در این جلسه رسول دانیال زاده در دادگاه اعلام رضایت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار