سرمربی تیم والیبال پیکان:

هر دو تیم برای پیروزی انگیزه دارند/ مصدومیت معنوی نژاد نگران کننده نیست

اکبری گفت: دو تیم پیکان و بانک سرمایه هردو انگیزه زیادی برای پیروزی دارند و دوست ندارند نوار پیروزی‌هایشان قطع شود.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته یازدهم تیم پیکان مقابل بانک سرمایه، گفت: بانک سرمایه تیم قدرتمندی است و بازیکنان باتجربه و بزرگی را در ترکیب خود دارد و ما دیداری سخت مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرایط دو تیم بانک سرمایه و پیکان از لحاظ کسب نتیجه شرایط یکسانی دارند و این حساسیت مسابقه را زیاد خواهد کرد. بازیکنان من خوشبختانه شرایط خوبی از لحاظ بدنی دارند و نسبت به هفته‌های اول هماهنگ‌تر شده‌ایم.

اکبری در ادامه گفت: در تلاش خواهیم بود که بازی خوبی را ارائه دهیم تا این دیدار از لحاظ فنی در شرایط خوبی برگزار شده و حساسیت بعد فنی بازی را تحت تاثیر قرار ندهد.همچنین امیدوارم بازی به دور از هر حاشیه جانبی برگزار شود.

سرمربی تیم والیبال پیکان اضافه کرد: حریف ما دوست دارد نوار پیروزی‌هایش قطع نشود و از طرفی ما هم علاقه داریم پیروز میدان باشیم. در واقع هر دو تیم انگیزه فراوانی دارند. 

اکبری با اشاره به مصدومیت خفیف جواد معنوی نژاد از ناحیه کمر گفت: این بازیکن کمی کمر درد دارد اما با صلاحدید پزشک تیم به بازی فردا می‌رسد. همچنین مسعود غلامی را به دلیل ناراحتی از ناحیه انگشت در اختیار نخواهیم داشت. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار