هفتمین نمایشگاه انفرادی «نقاشی‌خط و سیاه مشق» امیر نوروزی برگزار شد

نمایشگاه نقاشی‌خط و سیاه مشق‌های امیر نوروزی با موضوع بندگی خدا در گالری ترانه باران برگزار شد.

امیر نوروزی، گرافیست، نقاشی خط و خطاط در گفتگو با خبرنگارحوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه نقاشی‌خط و سیاه مشق‌های خود گفت: هفتمین نمایشگاه انفرادی‌ام را برگزار کردم؛ این نمایشگاه در دو بخش، خوشنویسی-تذهیب( سیاه مشق ) و نقاشی‌خط برگزار شد و تکنیک‌های گرافیکی نقاشی (گرافیک و خط)، 3 نوع تکنیک ترکیب مواد در این آثار استفاده شده است.

وی پیرامون هدف خود از برگزاری نمایشگاه گفت: آثار این نمایشگاه بیشتر از طبیعت و موضوعات معنوی است؛ اهداف زیادی برای برگزاری این نمایشگاه داشتم؛ یکی از آنها نوع توانایی و تکنیک آثارم بود؛ ما به این دنیا برای بندگی خدا، ذکر خدا و کلام خدا که در اوج قرار دارد و از همه موجودات بالاتر است، آمده‌ایم. هدف دیگر، مقابله کردن با بعضی از دوستان مدرن است که هدفی برای ارائه آثار خود ندارند و فقط تکنیک‌های خود را به رخ مخاطبان می‌کشند.

نوروزی در ادامه افزود: حضور مخاطبان این گالری مانند گالری‌های دیگر نیست؛ به این خاطر که نگارخانه ترانه باران دور از مرکز شهر قرار دارد و نبود فضای سبز در اطراف آن باعث ریزش مخاطبان بود، با این حال از حضور علاقه مندان و واکنش آنها در نمایشگاهم راضی بودم.

وی خاطر نشان کرد: عارف براتی (مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران )، یاری شیرمرد، رضا رینه ای و دیگر استادان گرامی و علاقمندان به هنر خوشنویسی در افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

گفتنی است این نمایشگاه از 12 آذر افتتاح شد و تا 21 آذر ماه از ساعت 9 تا 19 در نگارخانه ترانه باران ادامه دارد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.