افزایش نیروی‌های نظامی در افغانستان

منابع خبری افغانستان اعلام کردند: آمریکا درصدد اعزام دو هزار و 300 نظامی دیگر با بهانه آموزش نظامیان افغانستان به این کشور است.

افزایش نیروی‌های نظامی در افغانستان
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، منابع خبری افغانستان امروز شنبه اعلام کردند که آمریکا درصدد اعزام دو هزار و 300 نظامی دیگر با بهانه آموزش نظامیان افغانستان به این کشور است.

ارتش آمریکا اعلام کرده است که این تعداد نیروهای نظامی از تیپ های زرهی و هوایی نیروهای ارتش این کشور به افغانستان اعزام می شوند.

انتشار این خبر در حالی است که قرار است بر اساس برنامه نامه ریزی انجام شده برای خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، 9 و هزار و 800 نیروی مستقر در افغانستان در سال 2017 به پنج هزار و 500 نیرو کاهش یابد.

اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا روز گذشته در کابل از ادامه حضور هشت هزار و 400 نظامی آمریکایی در این کشور خبر داد و گفت که آمریکا به تعهد خود در قبال افغانستان عمل خواهد کرد.

طلوع نوشت: حدود یک سال از امضای پیمان امنیتی کابل - واشنگتن می گذرد و برخلاف وعده هایی که آمریکایی ها در این پیمان برای برقراری امنیت در افغانستان داده اند، وضعیت امنیتی این کشور وخیم تر شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار