کرمانشاه؛

آمریکا دست از نقشه های مخرب خود بر نخواهدداشت

آیت الله علما تجربه برجام و بد عهدی آمریکا را باعث به وجود آمدن یک انسجام عمومی بین همه ی سیاسیون کشور دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدا این مسئله را می دانستند که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد اما امروز بد قولی آمریکا برای همگان ثابت شد.

آیت الله علما افزود: امروز همه ی کسانی که از ته دل ارادتی به آمریکا داشتند فهمیدند که آمریکا قابل اعتماد نیست و اگر ما تنزل هم پیدا بکنیم آمریکا دست از نقشه مخرب خود بر نمی دارد و تجربه ی برجام باعث یک انسجام عمومی بین همه سیاسیون کشور شد.

وی با اشاره به 9 ربیع الاول سالروز امامت حضرت مهدی موعود (ع) امامت آن حضرت را نتیجه گیری از کار یکصد و بیست و چهار هزار پیغمبر دانست و گفت: اگر ما با معیار و میزان قرآن حرکت بکنیم مانند این است که با معیار و میزان امام زمان (عج الله) حرکت کرده ایم و عمل کردن به دستور قرآن مانند عمل کردن به دستور امام زمام (ع) است.

آیت الله علما همچنین با اشاره به 22 آذر سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: هفته وحدت باید به صورت ویژه ای گرامی داشته شود چرا که امروز آمریکا و انگلستان از وجود تفرقه میان کشورهای اسلامی سوء استفاده می کنند.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) که رافع همه ی مشکلات دنیای اسلام را اعتصام جمعی به حبل الله دانستند، افزود: در طول عمر تفکر همه ی ما باید تفکر برادری با همه ی امت اسلامی باشد.
امام جمعه کرمانشاه در پایان به اجلاس سراسری نماز که روز گذشته به میزبانی استان البرز برگزار شد اشاره کرد و یکی از وظایف حاکمیت را ترویج، تبلیغ و سرمایه گذاری برای نماز دانست.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، آمریکا ، نقشه ، مخرب ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.