کرمانشاه؛

آمادگی خلبانان و نیروهای رزمی در سطح بالایی است

فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت: آمادگی خلبانان و نیروهای رزمی و عملیاتی هوانیروز همیشه در سطح بالایی است و هر گونه تهدید با بالاترین سطح پاسخ داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛امیر یوسف قربانی اظهار داشت: امروز زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت یک ضرورت مهم در جامعه است و برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان و مقابله با به انحراف کشاندن جوانان بسیار لازم است.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه تربیت دینی و معنوی نسل جدید را براساس آموزه‌های اصیل و ارزشمند اسلامی و الهی مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز منطق اسلام در جهان حرف‌های تازه بسیاری دارد که می‌تواند موجب جذب افراد در تمام جهان به این راه پرسعادت شود، البته دشمنان و مستکبران متوجه این موضوع شده و برای ضربه زدن به اسلام از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید کشوری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و دفاع از میهن اسلامی،‌ خاطرنشان کرد: تیزپروازان هوانیروز در دوران دفاع مقدس با جان‌فشانی در دفاع از میهن اسلامی خدمات بسیاری داشتند.

قربانی با اشاره به اینکه هوانیروز پس از دوران دفاع مقدس نیز دست از تلاش نکشیده است، متذکر شد: کارکنان باتجربه هوانیروز در کنار جوانان انقلابی همواره به انتقال تجربیات خویش پرداخته تا آمادگی خلبانان و نیروهای رزمی و عملیاتی همیشه در سطح بالایی باشد و هر گونه تهدید با بالاترین سطح پاسخ داده شود.

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه امروز دانش جوانان ایرانی با تکیه بر امکانات داخلی موجب شده در بحث تعمیر و نگه‌داری تجهیزات بالگردهای هوانیروز خودکفا و بی‌نیاز از بیگانگان باشیم، تصریح کرد: هوانیروز امروز با اطاعت از ولی‌فقیه آماده دفاع از میهن اسلامی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار