مشهد؛

بی‌احتیاطی شهروندگنابادی سبب شکسته‌شدن لوله‌گاز شد

شب‌گذشته بر اثر بی‌احتیاطی یکی از شهروندان‌گنابادی وسیله نقلیه وی به لوله گاز اداره مخابرات خیابان ناصرخسرو برخود و سبب شکسته شدن لوله گاز و هدر رفت گاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره گاز گناباد گفت :براساس اطلاع رسانی یک شهروند گنابادی شب گذشته حدود ساعت ۱۹:۰۰ به علت بی احتیاطی یکی از شهروندان گنابادی وسیله نقلیه وی با لوله گاز اداره مخابرات خیابان ناصرخسرو واقع در کوچه داروخانه شبانه روزی برخورد کرد و سبب شکسته شدن لوله گاز و هدر رفت گاز شد.

نجاتی افزود: علمک حادثه دیده نیازمند انجام اصلاحات است و اکیپ تعمیرات این موضوع را به اداره مخابرات منتقل کرده و با توجه به اینکه جوشکاری در هوای سرد ناممکن است از صبح امروز عملیات اصلاح علمک مذکور در حال انجام است.

وی در خصوص تاخیر حضور اتفاقات گاز در محل حادثه گفت: با اولین تماس موفق گرفته شده به سامانه ۱۹۴ ماموران امداد گاز مستقر در اداره گاز ساعت ۱۸:۴۵ در محل حادثه بدون تاخیر حضور پیدا کردند و اقدامات امدادی لازم را انجام دادند.

گفتنی است شاهدان عینی این حادثه گفته اند:پس از این حادثه چند بار به اتفاقات گاز تماس گرفته شد اما متاسفانه ارتباط برقرار نشد و به ناچار به اتش نشانی تماس گرفته شد که اپراتور آتش نشانی اعلام کرد تا محلی آتش نگرفته آنها وظیفه ای ندارند و باید به اداره گاز تماس گرفته شد.

این حادثه با شجاعت یکی از همشهریان قطع کن علمک گاز قبل از حضور اتفاقات گاز بسته شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.