اصفهان؛

150 میلیارد ریال خسارت ناشی از آتش سوزی شرکت ریسندگی کاشان

بیش از 1000 تن الیاف در آتش سوزی شرکت ریسندگی شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان درآتش سوخت.

یکی از مدیران مجتمع ریسندگی زرریسان و کاشان کسرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه این آتش سوزی عصر روز پنجشنبه درحین فعالیت کارگران درسوله 1500 مترمربعی این شرکت رخ داد افزود: درپی این اتفاق تمامی دستگاههای حلاجی و تاسیسات ریسندگی این شرکت درآتش سوخت. 

جواد پیله وریان افزود: با توجه به اینکه این حادثه به هنگام شیفت کاری کارگران رخ داد تمامی 90 کارگر این بخش از ریسندگی از محل خارج شدند و به کسی آسیب نرسید.

وی با تاکید براینکه این آتش سوزی به هنگام فعالیت کارگران رخ داده و عمدی درکار نبوده است تصریح کرد:به سبب گستردگی آتش سوزی کارگران وواحد آتش نشانی شرکت قادر به اطفاء حریق نبودندو نیروهای آتش نشانی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل با بیش از 30 دستگاه آتش نشان وارد عمل شدندو توانستند پس از 30 ساعت تلاش آتش سوزی را مهار و محیط سوله کارگاهی را پاکسازی کنند.

150 میلیارد ریال خسارت ناشی از آتش سوزی شرکت ریسندگی کاشان

جواد پیله وریان از مشارکت تمامی دستگاههای مسئول به ویژه نیروی انتظامی،فرمانداری، شهرداری،نیروهای سپاه وبسیج و صنایع وکارخانجات کاشان قدردانی کردو گفت: تلاش طاقت فرسای نیروهای آتش نشانی باعث شد تا آتش به سوله ها وسالن های همجوار سرایت نکندو خسارت بیشتری به این مجتمع ریسندگی وارد نشود.

مجتمع ریسندگی زرریسان و کاشان کسرا با بیش از 400 کارگر از سال 77 فعالیت خود رادر زمینه تولید نخ bcf و اکریلیک آغاز کرده است.
این شرکت با سرمایه گذاری 60 میلیارد تومان روزانه 20 تن نخ الیاف تولید می کند. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.