همدان؛

پروژه های اقتصادی با توجه به صرفه و صلاح شهر انجام شود

عضو شورای شهر همدان گفت: مدیریت شهری باید اجرای پروژه هتای اقتصادی را با توجه به صرفه و صلاح شهر انجام دهد.

پروژه های اقتصادی با توجه به صرفه و صلاح شهر انجام شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد تبریزی در نشست کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر با اشاره به اینکه  شهرداری  همدان باید به اجرای پروژه‌های اقتصادی تسریع بخشد افزود: همدان ظرفیت‌های مطلوبی در زمینه سرمایه‌گذاری بویژه حوزه گردشگری دارد که باید از این فرصت‌ها به نحو شایسته  بهره مند شد.

وی ادامه داد: استفاده از تجربه های  کلان شهرها در بحث سرمایه‎گذاری و گردشگری فرصتی است که باید از آن به نحو معقولانه بهره گرفت بر این اساس شرکت در همایش و کنفرانس‌های کشوری و بین‌المللی این فرصت‌ها را ایجاد می‌کند.

وی به انتخاب همدان به عنوان آزمونه شهر سبز پایدار جهان اسلام و حضور مدیران شهرداری همدان در سمینار سرمایه‌گذاری تهران اشاره وخاطر نشان کرد: بر این اساس از شهرداری خواسته شد گزارشی از دستاورد حضور خود در این سمینار در جلسه کمیسیون ارائه دهد.

تبریزی در ادامه به پروژه میدان بار بزرگ همدان اشاره کرد واظهار داشت: با توجه به پایان رسیدن مراحل قرارداد میدان بار جدید انتظار می‌رود شهرداری همدان با اعمال مدیریت مناسب در جهت اجرای سریع این پروژه به همراه سرمایه‌گذاران گام بردارد و برای محل فعلی میدان بار با مشارکت مالکین و صاحبان حقوق قانونی پروژه‌ای در خور شان و با حفظ استانداردهای شهری که مشکلی برای محل ایجاد نکند تعریف کند.

وی همچنین به کارخانه سیمان شهرداری همدان  اشاره وبیان کرد: مسئولیت این کارخانه به شهرداری سپرده شده است که باید با جلوگیری از فرصت سوزی نسبت به اجرای اینگونه پروژه‌های اقتصادی با توجه به صرفه و صلاح اقدام کند و این امر می‌طلبد از مسیر سازمان مربوطه به سرعت تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.