بهروان:دیدار پدیده و پرسپولیس در هوای آفتابی برگزار می شود/کارشکنی عربستانی ها ادامه دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت:دیدار پدیده و پرسپولیس پس از برف روبی زمین ورزشگاه ثامن الائمه در هوای آفتابی برگزار می شود.

غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تکلیف برگزاری دیدار پدیده و پرسپولیس اظهار کرد: خوشبختانه با بهبود وضعیت جوی مشهد و هم چنین برف روبی کامل زمین ورزشگاه ثامن الائمه، دیدار پدیده و پرسپولیس از ساعت 14 امروز بدون هیچ مشکلی برگزار می شود.

وی افزود: تا نیمه های شب گذشته در ورزشگاه ثامن حضور داشتم و از نزدیک تلاش بی وقفه مسئولان شهر مشهد و هیئت فوتبال را برای برگزاری این بازی مشاهده کردم. البته زمین تا حدودی یخ زده است اما با توجه به تابش آفتاب از صبح امروز این یخبندان هم رفع می شود.

بهروان درمورد این که آیا عوامل اجرایی مسابقات در شهرستان ها نباید با الگو گرفتن از مسئولان ورزشگاه آزادی در زمان بارش برف و باران به خوبی از زمینها نگه داری کنند، تصریح کرد: شب گذشته در برنامه سیمای مرکز خراسان رضوی این موضوع را به صورت کامل تشریح کردم. نباید کاور کشیدن روی زمین را تنها به زمان بارش برف و باران محدود شود بلکه برای جلوگیری از برودت زمین هم باید روی آن کاور کشید، این کار در ورزشگاه آزادی به شکل مناسبی انجام می شود. چمن موجود زنده ای است و باید به بهترین شکل حفظ شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره ارسال نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال مبنی بر این که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید مانند سال گذشته در کشور ثالث با تیم های عربستانی بازی کنند، گفت: چنین نامه ای را ندیدم اما طبیعی است که کارشکنی عربستانی ها علیه تیم های ایرانی مانند سال گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار