کرمانشاه؛

ترسی که باورهای غلط یرای غربی ها را به دنبال دارد

عضو کانون تخصصی مهدویت قم گفت: غربی ها ازموعود آخرالزمان هراس دارند و از روی همین ترسشان بعضی باورهای غلط را دربین مردم رواج داده اند تا مردم از منجی بشریت بترسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حجت‌الاسلام احد عبداللهی استاد حوزه علمیه و عضو کانون تخصصی مهدویت قم  گفت:  موضوع وجود منجی تنها مختص دین اسلام نیست، بلکه همه ادیان به بحث منجی و موعود پرداخته اند.

وی ادامه داد: هم در ادیان توحیدی و هم در ادیان  ساختگی به موضوع منجی آخرالزمان پرداخته شده است واین نشاندهنده آن است که این ادیان همگی منتظر موعود آخرالزمان هستند وبه آن اعتقاد دارند.

به گفته عضو کانون تخصصی مهدودیت قم، یهودیان به "ماشیا"  به عنوان منجی و نجات دهنده اعتقاد دارند. مسیحیان می گویند درآخرالزمان " مسیح " ظهور می کند. بوداییان منتظر" بودای پنجم" هستند و همینطور هر کدام از ادیان دیگر به نوعی به منجی آخر الزمان ایمان واعتقاد دارند ودر دین اسلام به طور کامل به بحث منجی پرداخته شده است.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از گذشته های دیرین بحث مهدویت را نشانه گرفته اند گفت: غربی ها ازموعود آخرالزمان هراس دارند و از روی همین ترسشان بعضی باورهای غلط را دربین مردم رواج داده اند تا مردم از منجی بشریت بترسند.

عضو کانون تخصصی مهدویت قم اظهار کرد: خداوند به واسطه فیض وجود امام عصر(عج) است که برکات خودش را بر زمین نازل می کند و وجود این نعمت شامل همه انسانهای روی زمین می شود و نه فقط مسلمانها.

 عبداللهی یادآور شد: سیره ولی عصر(عج) سیره امام حسین(ع) پیامبر(ص) وامام صادق(ع) است و امام عصر(عج) با ظهور خود حکومت و دولت اخلاقی را تشکیل می دهند که هدف پیامبر و ائمه اطهار(ع) و قیام خونین سیدالشهدا(ع) بوده است.

عبداللهی گفت: پیامبر اسلام ازحیث ابلاغی دین اسلام را در واقعه غدیرخم کامل کرد، اما این امردر جامعه محقق نشد و پس از ایشان دین اسلام به چند فرقه تقسیم شد، ولی در زمان برپایی حکومت امام مهدی(عج) دین اسلام کامل می شود .

انتهای پیام/ح


برچسب ها: کرمانشاه ، ترس ، باور ، غلط ، غربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار