آبادان؛

پیروزی سایپا مقابل صنعت نفت آبادان در خانه میزبان

تیم فوتبال سایپا در دیدار دشوار مقابل صنعت نفت آبادان به برتری ارزشمند خارج از خانه 1 بر صفر دست یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، روزگذشته صنعت نفت آبادان در حضور گسترده هواداران خود در ورزشگاه تختی آبادان میزبان سایپا بود و در نهایت شاگردان «حسین فرکی» در تیم سایپا به پیروزی یک بر صفر رسیده تا از بحران خارج شوند.

در حالی دیدار را آغاز کرد که در رتبه پانزدهم قرار داشت و مسئولان این تیم هفته گذشته با استعفای «حسین فرکی» مخالفت کردند تا شاید این مربی باتجربه بتواند سایپا را به جایگاه اصلی اش برساند.

در نیمه نخست دیدار بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود ، تنها اتفاق مهم در دقیقه دهم رخ داد و سایپا به یک ضربه پنالتی رسید تا «علی زینالی» برای میهمان گلزنی کند.

در نیمه دوم بازیکنان صنعت نفت برای جبران گل خورده تلاش زیادی انجام دادند، اما توان رسیدن به گل تساوی را نداشتند تا در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر میهمان به اتمام برسد.

سایپابا کسب این برد ارزشمند 12 امتیازی شد و به رتبه سیزدهم رسید تا به طور موقت از بحران خارج شود و صنعت نفت آبادان نیز 16 امتیازی باقی ماند.

**ترکیب صنعت نفت آبادان

حسن هوری، رشید آلبی(محمد داری زاده)، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، محمد پورمحمد، حکیم نصاری، مانوئل سانتویا(حسین ساکی)، زبیر نیک نفس، مجتبی مجدمی(سیدمیلاد موسوی)، برونو اولیویرا، محمد شادکام.

**ترکیب سایپا تهران:حامد فلاح زاده، روزبه شاه علیدوست، سیامک کورورشی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی، سعید لطفی، امید خالدی، سجاد مشکل پور(جونیور لوپز)، رضا جعفری و محمد سلطانی مهر(علی قلی زاده).

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.