انتشار فرم اظهارنامه مالیاتی رونالدو

مدیر برنامه های ستاره پرتغالی رال مادرید، اسناد مربوط به میزان درآمد و اظهارنامه مالیاتی این بازیکن را منتشر کرد.

پس از این که طی چند روز گذشته کریستیانو رونالدو به فرار مالیاتی و پنهان کردن رقم واقعی درآمدش  متهم شد، شرکت Gestifute که ریاست آن برعهده خورخه مندس، مدیربرنامه های رونالدو است، مدارک جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد رونالدو تمام رقم درآمد خود را به اطلاع سازمان مالیات اسپانیا رسانده است.
مدارک منتشره از سوی این شرکت نشان می دهد که رونالدو درآمد 227.3 میلیون یورویی خود در سال 2015 میلادی را به سازمان مالیات اعلام کرده است.
دلیل انتشار این اسناد آن است  که اخیرا علیه رونالدو جنجال رسانه‌های به راه افتاد و برخی گزارش ها حاکی از این بود که او درآمد 150 میلیون یورویی ناشی از تبلیغات و حق تصویرش در جزیره ویرجینیا را برای فرار از پرداخت مالیات پنهان کرده و به اداره مالیات اعلام نکرده است.
Gestifute، فرم مالیاتی "مدل 720" رونالدو را به صورت آنلاین منتشر کرده و می گوید اطلاعات منتشره قبلا به مقامات مالیاتی اسپانیایی ارائه شده است.
این سند می گوید رونالدو فقط 23.5 میلیون یورو از درآمد حاصل در داخل اسپانیا را اعلام کرده و 203.7میلیون یورو هم در خارج از اسپانیا درآمد داشته است.
اگر چه این اسناد نشان نمی دهد رونالدو چه مقدار مالیات پرداخته است،  بیانیه ای که همراه این  اسناد است می گوید این مدارک تمایل رونالدو را برای همکاری با مقامات مالیات نشان می دهد.

انتشار فرم اظهارنامه مالیاتی رونالدو
در این بیانیه آمده است،این سند تایید می کند که اداره مالیات اسپانیا از تمام دارایی ها و درآمد کریستیانو رونالدو آگاه است. از این پس، این بازیکن هیچ گونه بیانیه  دیگری درباره این موضوع  منتشر نخواهد کرد.
فوق ستاره پرتغالی رئال که چهارشنبه شب در بازی با دورتموند، با وجود ارائه نمایشی خوب موفق به گلزنی نشد، در پایان بازی وقتی راهی رختکن بود، با سوال یک خبرنگار پرتغالی در مورد این اتهامات روبرو شد و پاسخ داد: «فکر می کنی من نگران این قضیه هستم؟  وقتی کاری انجام نداده ام، ترسی هم ندارم.»
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار