امام جمعه مشهد؛

مقام معظم رهبری از همان ابتدای مذاکره فرمودند من به آمریکا بدبین هستم

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی گفت: مقام معظم رهبری از همان ابتدای فرمودند من به آمریکا بدبین هستم واین مذاکره نتیجه ندارد و پایان آن شیطنت آمریکا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با بیان اینکه مواضع مقام معظم رهبری درباره مذاکرات از ابتدا کاملا مشخص بود گفت: امروز که قضیه به اینجا رسیده می‌خواهند پای مقام معظم رهبری را وسط بکشند و بگویند این مذاکرات با راهبری رهبری صورت گرفته در صورتی که مواضع ایشان درباره مذاکرات از ابتدا کاملاً مشخص بود.

وی گفت: حالا که مذاکره به این نتیجه رسیده می‌گویند این مسئله با نظر مقام معظم رهبری بوده و ایشان در جریان بوده‌اند.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به اینکه در فتنه 88 نیز همین ناجوانمردی با مقام معظم رهبری صورت گرفت افزود: آنچه برای ما لازم بوده، تنها و تنها داشتن بصیرت است، اگر خدای ناکرده بصیرت نداشته باشیم ما نیز به همان مظلومیتی دچار می‌شویم که جد بزرگوار ایشان به آن دچار شد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با اشاره به سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) است وتبریک این روز عظیم و عزیز و به یادماندنی گفتند:امروز نخستین روزی است که بشریت در ظل ولایت وجود اقدس آن امام قرار گرفته است، امام زمان(عج) و ولایت ایشان عصاره همه انبیاء و همه امت‌های پیرو ادیان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی افزود: در طول تاریخ از روز اول که انبیای الهی آمدند و هر کدام پیروانی داشتند، انبیای خدا و کسانی که ایمان به آنها داشتند در ستیز و نبرد با کفر و ظلم و ستم و شرک بودند.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی تصریح کرد: جریان‌های استکباری در طول تاریخ با همه انبیاء مبارزه کردند و علت هم این بود که بصیرت‌زایی مقام نبوت و بیدارسازی نسبت به هر مردمی و اعتقاد به توحید و یکتایی خدا، بزرگترین مانع و چالش سر راه توسعه استکبار بوده است.

وی با بیان اینکه گاهی مبارزه با جریان استکبار پس از پیامبران توسط مردم نیز ادامه پیدا می‌کرد گفت: حاکمیت خدا و دین ‌روی کره زمین نتیجه نهایی این نبرد است، وجود اقدس امام زمان(عج) عصاره همه انبیاء است، همه حرکات نبوت با پیروزی امام زمان(عج) به پایان می‌رسد، پس ایشان عصاره تمام انبیاء است.

خطیب جمعه مشهدتاکید کرد: نباید کاری کنیم که جریان استکبارستیزی کمرنگ شود، تمام عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران به رنگ و رونق استکبارستیزی است و به این نیست که بگویند که سیاسیون با دشمنان امام زمان(عج) دست به دست هم داده‌اند و از این طریق توانسته‌اند، جامعه را مدیریت کنند؛ این افتخار محسوب نمی‌شود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.