مهاباد؛

برگزاری چهارمین جشنواره فراگیری نخستین واژه آب در بوکان

با هدف تبیین اهمیت و جایگاه آب برای دانش آموزان ، چهارمین جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه ' آب ' برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در این جشنواره مدیر امور آب و فاضلاب بوکان گفت : این جشنواره برای 300 دانش آموز 6 مدرسه ابتدایی این شهرستان برگزار شد.

سلمان خدایاری میزان مصرف آب در ایران را بیش از متوسط جهانی اعلام کرد و گفت : با توجه به اهمیت فرهنگ سازی در خصوص اصلاح مصرف آب باید راهکارهای درست مصرف در بین کودکان ، خانواده‌ها و مربیان تبیین شود.

وی افزود : افزایش روحیه مشارکت‌پذیری و تقویت رابطه کودکان با مجموعه اداره آب و فاضلاب و برجسته کردن نقش آنها می تواند در حفظ منابع آب و مصرف صحیح آن نقش مهمی داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش بوکان نیز گفت: بهترین مکان برای فرهنگ سازی ، مسائل اجتماعی آموزش و پرورش است و فرهنگ سازی برای نسل های آینده باید در آموزش و پرورش و از مقطع ابتدایی شروع شود.

احمد رحمانی افزود : آموزش و پرورش بوکان برای نهادینه کردن مسائل بهداشتی و چگونگی الگوی مصرف آب از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند.

گفتنی است ؛ این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به منظور فرهنگ سازی مصرف درست آب برگزار شد.

این جشنواره تاکنون در شهرستان های تکاب ، مهاباد و بوکان برگزار شده است و در روزهای آینده در مرکز آذربایجان غربی و شهرهای شمالی این استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، فراگیر ، واژه ، آب ، بوکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.