ساری؛

پایان دل نگرانی باغداران با پرداخت خسارت

دولت اعتبار جبران خسارات باغداران مرکبات مازندران را در اسرع وقت پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام‌جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان با اشاره به تخریب بخش وسیعی از باغات مرکبات و کیوی بر اثر سرمای ۲ هفته گذشته در مازندران گفت: دولت اعتبارات جبران خسارات باغداران مرکبات مازندران را پرداخت کند.

وی با اشاره به خسارات بالای سرمازدگی به باغات مرکبات استان افزود: هیئت دولت باید توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌های مازندران صورت دهد.

امام‌جمعه موقت ساری با بیان اینکه دولت روزهای گذشته مصوبه‌ای مبنی بر تخصیص اعتبارات برای جبران خسارت به آسیب‌دیدگان گذرانده است گفت: امیدواریم دولت نسبت به جذب و توزیع این اعتبارات در اسرع وقت اقدام کند.
 
خطیب موقت جمعه ساری همچنین با اشاره به بد عهدی های اخیر امریکا  در اجرای درست برجام و تمدید دوباره تحریم های داماتو علیه ایران را نقض صریح این توافق نامه دانست و  گفت :خواسته مردم از دولت در مقابل این بد عهدی ها ،دادن پاسخی کوبنده و دندانشکن به آمریکا و متحدانش است تا آنان بدانند دوران زور آزمایی به سر آمده است.
حجت الاسلام قاسمی با تاکید بر هوشمندی مردم در فضای مجازی ، هدف از طرح برخی مسایل در این فضا را تشویش افکار عمومی  ، تخریب سران قوا و از بین بردن اقتدار ملی دانست و افزود :برخورد اگاهانه با این مسایل مانع از ریختن آب در آسیاب دشمن می شود.                             
وی با تبریک سالروز ولایت‌عهدی امام زمان (عج) افزود: امروز روز بزرگی برای مسلمین جهان و ایران اسلامی است که باید پاسداشته شود.

وی بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی باید به نحو شایسته‌ای انجام شود، گفت: زندگانی سراسر محبت و مهربانی آن امام رئوف باید برای جوانان تبیین شود.

وی با بیان اینکه کتب بسیاری در دانشگاه‌های جهان در مورد شخصیت‌شناسی امام دوازدهم شیعیان و منجی عالم بشریت نگارش شده است، افزود: معارف مهدوی باید در دانشگاه‌های کشور بیشتر و بهتر تدریس شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار