پای دانشگاه علوم پزشکی تهران به اروپا باز شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از راه‌اندازی شعبه بین‌الملل این دانشگاه در خارج از ایران خبر داد.

علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه‌اندازی شعبه بین‌الملل در خارج ایران عنوان کرد: در شعب بین‌الملل، تلاش ما این بوده که با توجه به ظرفیتمان شعبه داشته باشیم. بر اساس مصوبه 2 سال پیش هیئت امنا، مجوز افتتاح 2 شعبه در خارج از کشور را در اختیار داریم.

وی ادامه داد: یکی از این مجوزها مربوط به راه اندازی شعبه بین‌الملل در کشور مجارستان است که به طور جد آن را از همان زمان پیگیری کردیم. افتتاح شعبه مراحل دشوار و طولانی دارد تا این کار مورد تایید و تصویب این کشور قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه با دانشگاه سملوایز مجارستان تفاهم نامه ای را منعقد کردیم، گفت: بر اساس تفاهم نامه، این دانشگاه مراحل راه اندازی شعبه بین الملل علوم پزشکی را در مجارستان پیگیری می کند. از این گذشته یکی از استادان دانشگاه ما که در این کشور ذی نفوذ است، به پیشبرد این کار کمک می کند تا بتوانیم مسیر را بهتر و سریع‌تر پیش ببریم.

جعفریان با اشاره به زمان راه اندازی شعبه بین الملل در مجارستان گفت: اکنون همه کارهای لازم را انجام داده‌ایم و با توجه به روند کار امیدواریم که تا 2 یا سه ماه آینده فرآیند تصویب افتتاح شعبه بین الملل علوم پزشکی تهران در مجارستان به نتیجه رسیده و سال 2017 این امر تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.