ساعدی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ارائه طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده به کمیسیون تلفیق برنامه از سوی 50 نماینده

درخواست نمایندگان از کمیسیون تلفیق برنامه برای تغییر قانون مالیات بر ارزش افزودهنماینده دشت‌آزادگان گفت: تعدادی از نمایندگان خواسته‌اند تا کمیسیون تلفیق برنامه با توجه به شرایط کنونی اصلاحیه قانون ارزش افزوده را پیگیری و مصوب کند.

"قاسم ساعدی" نماینده دشت‌آزادگان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه کمیسیون تلفیق برنامه با توجه به شرایط کنونی کشور بویژه در بحث مالیاتی اصلاحیه قانون ارزش افزوده را باید پیگیری و مصوب کند، گفت: مسلما این اقدام مجلس در جهت خدمت به مناطق و استان‌های محروم خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه طرح اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده با امضای پنجاه نماینده مجلس تقدیم کمیسیون تلفیق برنامه شد، افزود: قانون به پیمانکاران مجوز داده که می‌توانند در محل ثبت شرکت‌ها مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند که این امر موجب شده استان‌های محروم و غیرمحروم با این موضوع بیگانه شوند.

وی تصریح کرد: ما از کمیسیون تلفیق برنامه درخواست کرده‌ایم تا عبارت "می‌تواند" را از قانون بردارند (یعنی سرمایه‌گذاران و شرکت‌ها را مختار نگذارند) بلکه بگویند بر حسب محل فعالیت شرکت‌ها و کسب و کار اصلی آنها ارزش افزوده پرداخت شود تا استان‌های مرزی و محروم که متحمل آلودگی و تخریب محیط زیست هستند، مبالغی نصیبشان شود.



انتهابی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار