اراک؛

پرداخت تسهیلات به طرح های آبزی پروری در استان

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان از پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های آبزی پروری در استان خبرداد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک, حسن اکبری مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این تسهیلات در قالب تفاهم نامه ای با صندوق کارآفرینی استان به منظور حمایت از صنعت آبزی پروری و صنایع وابسته و با هدف ایجاد اشتغال با سود 4 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

وی افزود: تسهیلات برای متقاضیان طرح های تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی، گرمابی، پرورش ماهیان زینتی، میگو و صنایع وابسته به شیلات و حمل و نقل پرداخت می شود.

اکبری گفت: براساس این تفاهم نامه این تسهیلات در دو بخش جاری به میزان 500 میلیون و سرمایه ثابت به مبلغ هزار میلیون ریال به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی بازپرداخت تسهیلات جاری را دو سال و تسهیلات ثابت را 5 سال اعلام کرد و گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مدیریت جهادکشاورزی در شهرستان ها و ارائه طرح و درخواست خود از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پرونده متقاضیان در کارگروهی بررسی و به صندوق کارآفرینی برای دریافت تسهیلات معرفی خواهد شد.

اکبری با اشاره به اینکه تا الان 24 پرونده به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به صندوق کارافرینی معرفی شده گفت: پیش بینی می شود جذب تسهیلات در استان به 5 میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/ پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.