کرمان؛

تجدید میثاق جمعی از کارکنان کمیته امداد شرق کشور با شهداء

جمعی از کارکنان کمیته امداد منطقه 8 کشور با حضور در مرقد شهدای گمنام شهر ماهان به مقام شامخ این شهدای عزیز ادای احترام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یحیی صادقی ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: انقلاب نعمتي الهي بود و پيروز ميدان شهدا و ايثارگران بودند كه با مجاهدت، دلاوري و رشادت خود از جان، مال و جسم خود گذشتند و با صبر و مقاومت امنيت را در جامعه فراهم كردند.

وی افزود : اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف جهانی مدیون فداکاری و از جان گذشتگی‌های شهدای والامقام و استقامت خانواده‌های آنان است وما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که بدون توجه به مادیات و شغل و مقام دنیوی جان برکف نهاده و به سوی جبهه‌ها جنگ حق علیه باطل شتافتند.

گفتنی است: جمعی از کارکنان کمیته امداد منطقه 8 کشور که از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و منطقه بشاگرد برای شرکت در جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای مقاومت کارکنان کمیته امداد به استان کرمان سفر کرده بودند با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر ماهان ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با این شهدای گرانقدر به مقام شامخ این شهداء ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: شهدا ، کمیته امداد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار