اردبیل؛

پرداخت تسهیلات 3 درصدی به تعاونی های تولیدی مناطق محروم استان اردبیل

استاندار اردبیل از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین استانداری اردبیل و بانک سینا جهت پرداخت تسهیلات 3 درصدی به تعاونی های تولیدی مناطق محروم استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش که در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سخن می گفت، با اشاره به افزایش تردد خودروها و رونق جاده اردبیل - سرچم و درخواست های مردم و مسافرین بر پرداخت تسهیلات بانکی جهت تکمیل و بهره برداری از مجتمع ها ومراکز رفاهی و خدماتی و جایگاه های سوخت گیری خودروها در این محور تاکید کرد و گفت: در برخی جاده های استان اردبیل تعدد جایگاه های سوختگیری قابل توجه بوده و اشباع شده در حالیکه جاده اردبیل - سرچم از مراکز خدماتی و رفاهی و پمپ بنزین با حداقل ها به سر می برد .

وی استانداردسازی محصولات تولیدی استان و دریافت استانداردهای بین المللی برای بهبود صادرات تولیدات استانرا خواستار شد و گفت: برای دوام در بازار رقابت و با تمرکز بر بازارهای روسیه و کشورهای عربی باید با ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدی جهت دریافت تاییدیه استانداردهای بین المللی تلاش کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به فرامین مقام معظم رهبریبرای تحقق اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: مدیریت جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد و در این راستا انتظار از مسئولان بیشتر است.

خدابخش افزود: حتما لازم نیست سرمایه گذار به دنبال شما بیاید بلکه باید به دنبال جلب و جذب سرمایه گذار و تسریع و تسهیل در سرمایه گذاری باشد.

وی افزود: شهرک های صنعتی استان موظف هستند زیرساخت های لازم برای اجرای طرح تولیدی در این شهرک ها را تامین کنند و انشعاب برق نیز باید تا دم در واحد تولیدی فراهم شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.