همدان؛

دلجویی مدیرکل ورزش و جوانان همدان از دو ورزشکار معلول

به مناسبت گرامیداشت هفته معلولین مدیرکل ورزش و جوانان همدان با حضور در منازل اعظم ترکشوند و علیرضا جلیلی از این دو ورزشکار معلول دلجویی کرد.

دلجویی مدیرکل ورزش و جوانان همدان از دو ورزشکار معلولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این دو بازدید طی سخنانی اظهار کرد: دیدار با جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده‌های آن‌ها از وظایف ما است و اداره ‌کل ورزش و جوانان همدان نیز به پاس ارج نهادن به این عزیزان، چنین برنامه ‌ای را در دستور کار خود دارد.

وی افزود: بدن ابزاری است برای حرکت در مسیر معنویت و کارهای خوب و ارزشمند که همه آحاد جامعه چه افراد سالم و چه افراد معلول برای پرورش جسمی سالم باید ورزش را جزء برنامه زندگی خود قرار دهند.

منعم خاطرنشان کرد: امید به زندگی و امید به خداوند یکی از نکات بسیار مهم در زندگی انسان هاست که همواره باید مورد توجه قرار گیرد و برای بدست آوردن جسم و روح سالم و پرنشاط باید ورزش را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران معلول همدانی با همت و پشتکار خود بارها در عرصه های ملی و بین المللی پر افتخار ظاهر شده اند و این عزیزان مایه افتخار و سربلندی ملت ایران هستند.

در این بازدید که با حضور مسئولین هیات همدان همراه بود، احمدیان رئیس هیات پیرامون فعالیت های انجام شده و مشکلات موجود در ورزش جانبازان و معلولین این استان گزارشی ارائه داد.
در پایان این دیدارها مدیرکل ورزش و جوانان همدان با تقدیم لوح تقدیر و هدیه‌ای از خانم اعظم ترکشوند و آقای علیرضا جلیلی تجلیل کرد

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار