زاهدان؛

اختصاص ۲۰هزارسهم تعاونی توسعه و عمران به شهروندان زاهدانی

۲۰هزار سهم تعاونی توسعه و عمران ، به شهروندان زاهدانی تعلق می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان جلسه هیات موسس تعاونی توسعه و عمران شهرستان زاهدان  که با حضور دکتر تاجیک نماینده مجمع استانداران کشور، مهندس شهنوازی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و علیرضا بیک مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زاهدان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان  برگزار شد، مقرر گردید 20 هزار سهم این تعاونی  به شهروندان زاهدانی تعلق می‌گیرد.

علیرضا بیک، مدیر اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان زاهدان با بیان این مطلب گفت: این تعاونی در مرحله اول 4 هزار و 300 نفر عضو دارد و هیات موسس آن متشکل از 20  فعال اقتصادی و اجتماعی خوشنام استان است.

وی افزود: در این جلسه  همچنین مقرر شد تا طی یک هفته آینده، اعضاء هیات موسس و برخی اتحادیه های صنفی و تعاونی نسبت به خرید سهام تعاونی بصورت حقیقی و حقوقی اقدام نمایند تا در اسرع وقت مجمع عمومی تعاونی تشکیل و شرکت به ثبت برسد.

بر اساس اساسنامه این تعاونی، تمامی طرحها و پروژه های عمرانی و سایر مباحث مرتبط با آن در شهرستان زاهدان میتواند با ترک تشریفات مزایده به این تعاونی واگذار شود.

تعاونی توسعه و عمران شهرستان زاهدان بر اساس قانون تاسیس شرکتهای تعاونی توسعه و عمران شهرستانی مصوب سال 89 مجلس شورای اسلامی و اساسنامه مصوب هیات دولت در سال 91 تاسیس می‌گردد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.