وزیر ورزش و جوانان:

تیراندازی در المپیک 2020 مدال می آورد

وزیر ورزش وجوانان گفت:تیراندازی به جایگاهی رسیده است که باید در المپیک مدال بگیرد.مسابقات سلاح های بادی آسیا -تهران

وقت آن است که تیراندازی در المپیک مدال بگیرد به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، وزیر ورزش وجوانان  در مراسم فینال مسابقات تپانچه جوانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت:اگر این دوره مسابقات را با دوره گذشته مقایسه کنیم کشورهای بیشتری حضور داشتند و  برای دومین بار است که میزبانی چنین رقابت هایی را برگزار می کنیم. 

وی افزود:از نظر تعداد مدال ها چین در جایگاه نخست  ایستاده است باید این را در نظر داشت که این کشور سابقه و تجربه زیادی دارد. امیدوارم در مسابقات باقیمانده بتوانیم تعداد مدال هایمان را بیشتر کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان در ادامه عنوان کرد:زمینه ای باید فراهم شود تا در مسابقات 2018 جاکارتا و المپیک 2020، تیراندازی مدال کسب کند.

 این رشته تاکنون در المپیک مدالی نگرفته‌است. اکنون با توجه به شرایطی که وجود دارد زمان آن رسیده تا این رشته در دوره های بعد مدال آوری کند.  
 
وی در ادامه بیان کرد:وزارت ورزش کمک می کند تا فدراسیون تیراندازی به اهدافش برسد اگر امکانات فراهم باشد از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.  
 
سلطانی فر درباره حضور بانوان گفت:بانوان باید حضور گسترده تری در ورزش داشته باشند.

شرایط فرهنگی کشور ما نیز به گونه ای است که ورزشکاران کشورهای دیگر می توانند در همه مسابقات شرکت کنند. مشکلی برای هیچ کس ایجاد نخواهد شد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد:همان طور که در سایر رشته های ورزشی، بازیکنان با حجاب در رقابت ها حضور پیدا می کنند در بسکتبال هم این شرایط را فراهم می کنیم  تا بازیکنان بدون مشکل در رقابت های جهانی حاضر شوند.

گفتنی ست؛مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در تهران از 15 لغایت 19 آذر در سایت مجموعه آزادی در حال برگزاری ست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار