شهرکرد؛

اولین رویداد علمی ایده شو چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

اولین رویداد علمی «ایده شو» استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین رویداد علمی «ایده شو» (از طرح ایده تا کارآفرینی) با موضوع «کسب و کار آینده من» در استان خبر داد.

اسماعیل پیرعلی گفت: این برنامه توسط پارک علم و فناوری استان و انجمن علمی گروه مهندسی مواد دانشگاه شهرکرد با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، از ساعت 15 تا 18 روز یکشنبه 21 آذرماه جاری در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امروز آخرین مهلت ارسال آثار و شرکت در این رویداد از طریق نشانی اینترنتی ideashow.chbstp.ir می باشد افزود: تا کنون 150 ایده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

پیرعلی یادآور شد: این رویداد علمی برای کلیه رشته های تحصیلی برگزار می شود و پس از ارزیابی آثار، به 14 ایده برتر جوایزه ویژه نقدی تعلق می گیرد.

«ایده شو» رویدادی است که به کارآفرینان فرصت می‌دهد تا ایده خود را در بازه زمانی مشخص (به مدت ۳ دقیقه) ارائه دهند. این ایده‌ها از لحاظ «عامه ‌پسند» بودن برای حضار و «قانع‌ کننده بودن» برای داوران فنی و فعالان اقتصادی جهت راه‌اندازی یک کسب ‌و کار، سنجیده خواهد شد و به ‌محض پایان این زمان، به‌هیچ ‌وجه امکان ادامه بحث وجود ندارد.

در ایده شو، کارآفرینان می‌توانند با ایده‌های نوی دیگران آشنا شوند و شبکه‌ای از دوستان و متخصصین را برای ارتباطات آینده خود ایجاد کنند.

صاحبان ایده در این رویداد نباید موضوعی را به‌طور کامل و با جزئیات به شنوندگان آموزش دهند، بلکه باید بتوانند به‌درستی ‌جرقه اولیه شور و علاقه دیگران را نسبت به ایده خود روشن کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.