افتخاری:

فدراسیون به زودی پاداش فوتسالیست ها را پرداخت می کند

رئیس کمیته فوتسال گفت: موضوع پرداخت پاداش فوتسالیست ها به زودی در هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در گفت و گو با رادیو ورزش درباره وضعیت تیم امید فوتسال کشور اظهار کرد: وضعیت فوتسال شرایط خوبی دارد. در چند ماه گذشته با تلاش کادر فنی تیم ملی، بازیکنان زیادی از استان های مختلف شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت شدند. به آینده تیم خوشبین هستیم و امیدواریم پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسال کشور فراهم آید. همچنین قصد داریم بازی های تدارکاتی بیشتری جهت آماده سازی تیم برای مسابقات زیر ۲۰ سال فوتسال آسیا تدارک ببینیم. درصورتیکه مقام اول و دوم این مسابقات را به دست آوریم سهمیه المپیک را نیز خواهیم گرفت. اگر برنامه های کمیته فوتسال اجرایی شود قهرمان آسیا خواهیم شد و برای این کار به حمایت فدراسیون و باشگاه ها نیاز داریم.

افتخاری در مورد پاداش بازیکنان فوتسال در افتخارآفرینی مسابقات جام جهانی بیان کرد: وزارت ورزش مبلغی که تعهد کرد را اجرایی و واریز نمود. با صحبت هایی که بازیکنان تیم با تاج و کفاشیان داشتند قرار شد موضوع پاداش در جلسه هیات رئیسه فدراسیون مطرح شود و فدراسیون نیز به سهم خود پاداشی برای بازیکنان در نظر بگیرد.

وی در مورد محرومیت احتمالی رحمتی توضیح داد: این موضوع که رحمتی باید تعهدی بدهد مطرح نیست. دیروز با رئیس کمیته اخلاق صحبت کردم که ایشان درخواست داشتند رحمتی بیاید و توضیحات خود را ارائه بدهد تا پرونده مختومه شود و موضوع فیصله پیدا کند. در ضمن علت نرسیدن نامه کمیته اخلاق به دست رحمتی این بود که ما درگیر مسابقات بودیم و فرصت نشد نامه کمیته اخلاق پیگیری شود.

مشاور کمیته فوتسال در مورد حاشیه برگزاری بازی روز دوشنبه فوتسال و گونی های پشت دروازه تصریح کرد: در ابتدا قرار بود مسابقه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی انجام شود که در روزهای پایانی به ما اطلاع دادند کفپوش این سالن مناسب نیست و سالن هندبال جهت مسابقه انتخاب شده؛ به همین علت زمان کافی برای آماده سازی سالن نداشتیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار