میاندوآب؛

گرامیداشت روز حسابداری درمیاندوآب

مدیرشبکه بهداشت ودرمان میاندوآب گفت:حسابداران سلیم النفس بازوان مدیریت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دکترحیدری طی سخنانی با اشاره به اهمیت منابع انسانی سازمانها گفت: من از زمانی که در خدمت شما هستم تلاش کردم آن روزهایی که به واحدی با بخش اختصاص یافته مراسمی در حد بضاعت سازمان برگزار کنم تا با این بهانه از خدمات نیروها و کارکنان خدوم تقدیر کنم و اعتقاد دارم این کار کمترین اقدامی است که به زحمت کشان عرصه سلامت انجام می دهم.

وی با بیان اهمیت حوزه مالی ادامه داد: حوزه مالی شبکه همیشه یار و یاور مدیر شبکه بوده و در تمامی عرصه های خدمت بازوان توانمند این جانب می باشد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان میاندوآب یادآور شد: حسابدار باید فردی سلیم النفس باشد تا با هر مورد ناچیزی از مسیر حق و خدمت منحرف نشود و تمامی امکاناتی را که در اختیار دارد بیت المال دانسته و بیشتر از اموال خود در نگهداری آنها تلاش کند ، دغدغه حسابدار باید دغدغه کارکنان باشد و نیروی خود را معطوف به حل مشکل آنها بکند و تعامل جدی با مدیر و رئیس اداره و سازمان داشته باشد در غیر این صورت سازمان مربوطه متضرر خواهد شد و با این توانمندی ها خیلی از مشکلات مالی قابل حل خواهد بود.

آذریان مدیر مالی شبکه نیز با اشاره به تاریخچه نام گذاری 15 آذر به روز حسابداری ، حسابداران را افراد خدوم و تلاشگر سازمان دانست و تمام تلاش آنها را در راستای رفع مشکلات مالی کارکنان برشمرد.

در پایان از کلیه کارکنان حوزه مالی و حسابداری با تشویق درج در پرونده تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.