مشهد؛

کسب مقام اول جشنواره "شعر جیرفت" از نیشابور

معاون اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور گفت: شاعر پیشکسوت از شهرستان نیشابور موفق به کسب مقام اول از جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت جیرفت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل اله عراقی افزود: در بخش ایثار و شهادت این جشنواره استادخدابخش صفادل مقام اول را به خود اختصاص داد.

وی گفت: این جشنواره هر سال به مناسبت سالروز تبعید مقام معظم رهبری در زمان ستم شاهی به شهرستان جیرفت برگزار می شود که هدف از برگزاری این جشنواره گسترش و توسعه فرهنگ ولایی و تلاش در راستای شناخت ویژگی های شخصیتی علمی و مذهبی رهبر معظم انقلاب اسلامی و انسجام بین نیروهای ارزشی و ولایتمدار در مسیر پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور گفت: شعر یادمان ولایت در سه استان: شعر ترکی و آذری در آذربایجان غربی ، شعر عربی در خوزستان و شعر فارسی در استان کرمان برگزار می شود که از هزار و 400 شعر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره 30 اثر به مرحله نهایی راه یافت که از این میان 6 اثر در دو بخش برتر شناخته شد.

لازم به ذکر است، هفتمین جشنواره سراسری شعر یادمان ولایت با حضور پرشور خانواده شهدا، اهالی شعر و ادب، جوانان ولایی با برگزیدگی خدابخش صفادل شاعرنیشابوری در جیرفت به کارخودپایان داد.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: مقام ، جشنواره ، نیشابور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.