اردبیل؛

شناسایی معضلات اجتماعی در اردبیل

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: باید معضلات اجتماعی را در استان شناسایی و به فکر فرهنگسازی برای کاهش و پیشگیری از آنها باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شفیع شفیعی امروز در نشست هم‌اندیشی و بررسی اشتغال در حوزه علوم انسانی که به همت انجمن علمی روانشناسی دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: دانشجویان برای پیشرفت خود و کشور باید به فکر کارآفرینی و اشتغالزایی باشند.

وی با اشاره به اینکه در سازمانهای دولتی هیچگونه جایی برای استخدام وجود ندارد، گفت: اگر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به امید استخدام بنشینند و کاری انجام ندهند در واقع به خود ضربه زده‌اند و فرصتهای مختلف برای اشتغال و فعالیت را از دست داده‌اند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با توجه به ظرفیتها و استعدادهای موجود جوانان باید خودشان به فکر اشتغالزایی باشند و تلاش کنند تا با فعالیتهای اجتماعی و تلاش برای کسب مهارتهای لازم زمینه اشتغال و درآمدزایی برای خود را فراهم کنند چرا که با توجه به محدودیتهای موجود امکان استخدام آنها در دستگاههای دولتی وجود ندارد.

شفیعی بیان کرد: جوان و دانشجو باید فعالیتهای اجتماعی داشته باشد و با فعالیتهای اجتماعی هم وارد اجتماع شده و هم در زمینه‌های تحصیلی خود اطلاعات و مهارت لازم را برای ورود به شغلی مرتبط با رشته خود کسب کنند چرا که در حال حاضر اغلب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فاقد مهارتهای لازم برای ورود به بازار کسب و کار هستند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل بیان کرد: یکی از مشکلات جامعه کنونی معضلات اجتماعی است که باید معضلات اجتماعی را شناسایی و به فکر فرهنگسازی برای کاهش و پیشگیری از آنها باشیم چرا که وجود چنین مشکلات و معضلاتی مسیر توسعه و پیشرفت جامعه را با مشکل مواجه می کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار