کرمانشاه؛

ضرورت فعال کردن کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها

مسئول دفتر تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فضای دانشگاه ها بسیار باز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ احسان عباسی گفت: خوشبختانه در حال حاضر شاهد یک فضای باز سیاسی در بستر کلیه دانشگاه های کشور هستیم و همه تشکل ها با هر دیدگاه و سلیقه ای می توانند ابراز وجود کنند.

عباسی تصریح کرد: در سطح دانشگاه آزاد اسلامی نیز این فضای باز سیاسی ایجاد شده و شاهد فعالیت چشمگیر تشکل های دانشجویی هستیم.علی‌رغم همه اینها جامعه ما یک جامعه ساکن است و طبیعتا این فضا هم در دانشگاه ها نمود و ظهور خود را دارد و طبیعی است که شاهد فعالیت و حضور اندک دانشجویان در سطح تشکل ها هستیم.

 وی خاطرنشان کرد: از سویی دیگر امروزه اولویت های دانشجویان با اولویت های دانشجویان چندین سال پیش تغییر کرده و خیلی مایل به حضور در چنین فعالیت هایی نیستند.

 عباسی همچنین به ضرورت راه اندازی و فعال کردن کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: شخص مقام معظم رهبری بر این مهم بسیار تاکید د ارند و معتقدم که تا رسیدن به آن فضای مطلوب در راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی همچنان فاصله داریم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.