کرمان؛

معرفی برترین های جشنواره یادمان ولایت

بخش شعر هفتمین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دبیر برگزاری شعر یادمان ولایت گفت: هر سال به مناسبت تبعید مقام معظم رهبری در زمان ستم شاهی به این شهرستان مراسمی با عنوان جشنواره یادمان ولایت برگزار می شود که یکی از بخشهای این جشنواره برگزاری شعر یادمان ولایت است.

علیجان سلیمانی افزود: شعر یادمان در سه استان آذربایجان غربی (ارومیه)شعر ترکی و آذری ،شعر عربی خوزستان (دشت آزادگان)و شعر فارسی استان کرمان (جیرفت) برگزار شد.

وی بیان کرد: در جیرفت این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی جنوب استان کرمان و موسسه فرهنگی یادمان ولایت برگزار شد. سلیمانی گفت: 1400اثر شعر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید که با داوریهای صورت گرفته 30اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت که از این میان 6 اثر برتر شناخته شدند.

وی با اشاره به اینکه 3اثر در بخش ولایت ورهبری و 3اثر در بخش ایثار وشهادت انتخاب شدند گفت:در بخش ولایت ورهبری علی سلیمانی از همدان ،رضا نیکوکار از رشت و سعید سالمی از جنوب کرمان اول تا سوم شدند. سلیمانی افزود: در بخش ایثار وشهادت خدابخش صفا دل از نیشایور،مجتبی صفدری از گیلان و پیام جهانگیری از اردبیل هم اول تا سوم شدند.

دبیر جشنواره شعر یادمان ولایت گفت: خانم روزارودینی از کرمان و آقای اسماعیل ملایی از عنبرآباد هم برگزیده قابل تقدیر شدند.

در پایان این جشنواره شعر فارسی به نفرات برگزیده لوح سپاس و هدایای نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار