اصفهان؛

برگزاری مراسم جشن تولد شهید عباسعلی بافرانی

مراسم جشن تولد شهید عباسعلی بافرانی با تفکر بسیجی در منزل این شهید با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این مراسم حجت الاسلام زارع مسئول تربیتی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، ایستادگی ،بصیرت و روشنفکری را لازمه جامعه امروزی عنوان نمود.
وی همچنین با یادآوری گرامیداشت سالروز 30 شهید دانشجو که در مقابله با آمریکا و انگلیس در امور ایران به شهادت رسیدند ، افزود : دانشجویانی که طبق وصیت امام (ره) عمل کردند و شریت شهادت را با ایستادگی و مقاومت نوشیدن امروز الگوهایی هستند تا ما در برابر فتنه و حیله های دشمنان ایستادگی و مقاومت نشان دهیم. ا یاد دادن اگر کسی بیاد در امور کشور ما دخالت کند قطعا ما مقابل او ایستادگی می کنیم.
حجت الاسلام زارع در بیانی دیگر به تشخیص دشمن از طریق جنگ نرم اشاره کرد و گفت : ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با دشمن به راحتی میتوانستیم حیله ها و نفوذ های دشمن را رصد کنیم در مقابله با جنگ نرم دشمن که به طریق های مختلف جامعه ما را مورد نفوذ و فتنه قرار داده قدر کار پیچیده تر و نیاز به بصیرت و آگاهی مردم دارد.
قرائت وصیت نامه شهدا را از یک طرف و از طرفی تدبیر در نوشته های شهدا را از مهمترین راه های جلوگیری از فتنه های دشمن عنوان کرد.
حجت الاسلام حبیبی نیز در این مراسم بیان داشت : انسانهایی که مورد توجه و عنایت خداوند قرار گرفته اند همیشه مصداق شعر «خوش آنان که دائم در نمازند» عمل کردند تا درس بزرگ عاشورای حسینی را به جهانیان نشر دهند.
وی بر پا داشتن نماز، نخستين ثمره و نشانه حكومت صالحان دانست وافزود : کسانی هستند که طیب ، طاهر و پاک از این دنیا رفته اند و اگر جوانان زندگی را با نماز انس دهند مطمئن باشند نماز از خیلی بلیات و آسیب های اجتماعی خودکار حفظ می کند..
حجت الاسلام حبیبی در پایان اظهار نمود : در جلسه ای که اهداف و وصیت نامه شهدا را ذکر می کنند قطعا در زندگی تاثیر چشمگیری خواهد داشت.
گفتنی است در این مراسم قرائت زندگی نامه توسط نوه شهید ، وصیت نامه و خاطره گویی توسط همرزم شهید انجام و از خانواده شهید عباسعلی بافرانی تجلیل و قدردانی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.