اینستاگردی؛

تعبیر محسن رضایی از برجام/روایت سعید جلیلی از صاحبان حقوق نجومی/تصویر جوانی سردار سلیمانی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

محسن رضایی نوشت:
"
برجام مثل برف دارد آب می‌شود!ایران در مذاکره هسته‌ای باسیاست «نرمش قهرمانانه» و با شجاعت وارد شد، اگر ایران در برجام امتیازاتی گرفته است، حالا که برجام مثل برف در اثر نقض‌های پی‌درپی آمریکا، در حال آب شدن است، باید مسئولان کشور از خود شجاعت نشان دهند و از آب رفتن کامل برجام و بی خاصیت شدن آن جلوگیری کنند، احتياط گاهى عينِ ترس است.آیا دولت نمی‌خواهد، از بی‌خاصیت شدن برجام جلوگیری کند؟اگر جلوی نقض‌های پی‌درپی آمریکا گرفته نشود، مدتی دیگر از  برجام هیچ‌چیزی نمی‌ماند."




مهدی رحمتی نوشت:
"پرودگارا ؛هرچه می‌دهی رحمت است و هرچه نمی‌دهی مصلحت پس یاریمان کن، آن کنیم که تو راضی باشی و آنطور شویم که تو می‌خواهی. يارب نظر تو برنگردد. صبح بخير زندگی."


روشنک عجمیان نوشت:
"به يادت كه همچون روزي رفتی. اينجا: باغِ كوچه اقاقيا."



کاوه سماک باشی نوشت:
"بزرگترین؛اشتباه زندگیم این بود که فکرکردم اگه کاری به بقیه نداشته باشم؛بقیه هم به من کاری ندارن/وودی الن."



نعیمه نظام دوست نوشت:
"اين عكس تست گريم كاری بود به كارگردانی آقای آرش معيريان كه سالها پيش قراردادم بستم و تست گريم و لباس هم شدم ولی متاسفانه بنا به دلايلی نشد كه در اين كار حضور پيدا كنم ،طراح گريم آقای مسعود افشار نازنين بودن و عكس هم از آقای اكبر اصفهاني عكاس قديمی و پيشكسوت سينما."


شهره سلطانی نوشت:
"دانشگاه هنر و معمارى، كلاس فيزيك مثلا"



بهنام صفوی نوشت:"خدا رو شكر ميكنم كه مراحل شيمی درمانی هم بالاخره تموم شد(اميدتون هميشه به خدا باشه)."





صفحه منتسب به سردار سلیمانی تصویری ازجوانی وی را منتشر کرد.




سعید جلیلی نوشت:
"صاحبان حقوقهای نجومی، مدیران آرزومند زندگی اشرافی، بهره مندان رانت و انحصار و کاسبان فساد و  تبعیض، نه تنها از حقوق ملت در برابر سرکشان جهانی دفاع نمی کنند، که جاده صاف کن آنها هم خواهند بود."



کامبیزدیرباز تصویری از تفاوت نسل ها منتشر کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار