اصفهان؛

اصفهان، میزبان مسابقات ووشوی قهرمانی کشور

رییس هیأت ووشو استان اصفهان گفت: مسابقات ووشو قهرمانی کشور مردان در دهه سوم بهمن ماه به میزبانی اصفهان در شهرستان مبارکه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن روناسی در مورد برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور در اصفهان، اظهار داشت: مسابقات ووشو قهرمانی مردان کشور در رده سنی بزرگسالان در 2 بخش ساندا و تالو و در 6 وزن، از 24 تا 26 بهمن ماه به میزبانی هیأت ووشو استان اصفهان در مجموعه ورزشی سپاهان مبارکه برگزار می‌شود.
وی گفت: هر استان می‌تواند یک تیم 17 نفره را برای حضور در این مسابقات معرفی کند که پیش‌بینی می‌شود حدود 500 ووشوکار از سراسر کشور برای رقابت با یکدیگر در این مسابقات شرکت کنند. از آن‌جایی که اصفهان میزبان این رقابت‌ها است می‌تواند 2 تیم برای حضور در مسابقات معرفی کند.
روناسی ادامه داد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات اول تا سوم هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای برگزاری این رویداد به  کمک می‌کند. همچنین 2 اسپانسر از بخش خصوصی نیز در این باره قول مساعدت دادند.
رییس هیأت ووشو استان اصفهان بیان کرد: از باشگاه سپاهان که در برگزاری این مسابقات کمک زیادی به ما می‌کند و سالن و خوابگاه خود را برای برگزاری مسابقات در اختیار ما قرار داد تشکر می‌کنم.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.