کرمان؛

نبود بازاریاب برای محصولات کشاورزی جنوب

نبود بازاریابی در بخش کشاورزی از مشکلات کشاورزان جنوب کرمان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احمد حمزه نماینده 5شهرستان جنوبی گفت : در بخش کشاورزی طرحهای خوبی وجود دارد که میتوان روی آنها در زمینه اقتصاد مقاومتی مانور داد.

وی افزود :پیشرفت اقتصاد مقاومتی نیازمند همت و تلاش است، سرمایهگذار با در اختیار داشتن طرحها و پروژههای آماده بهتر میتواند سرمایهگذاری کند.

حمزه بیان کرد : منوجان در میان پنج شهرستان از نظر نیروی انسانی توسعه‌یافته است و بیشترین سرمایه سرمایهگذار در آن استفاده از نیروی انسانی است.

نماینده مجلس گفت : سرمایه انسانی تحصیلکرده که نیاز یک سرمایهگذار است، در این شهرستان وجود دارد.

حمزه با اشاره به محصولات کشاورزی منوجان عنوان کرد: کشاورزی این منطقه عمدتاً باغداری است که بیشترین محصول آنها لیموترش بود، اما با ابراز تأسف به دلیل دچار شدن این مرکبات به بیماری جاروک جادوگر از بین رفتند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهنوج، رودبار، قلعهگنج، فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بحران آب که یکی از اساسیترین بحرانها در کشور است و شهرستانهای جنوبی از آن رنج میبرند با تجمیع چاهها شاید بتوان چند سال دیگر در مصرف آب صرفهجویی کرد.

وی اظهار کرد :یکی دیگر از مشکلات اصلی کشور ما در بخش کشاورزی بازاریابی است که اگر در این زمینه سرمایهگذار اندیشه کند، کشاورزی برای او سودآور است.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: بازاریاب ، کشاورزی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار