دبیر کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی؛

پیگیر وضعیت معلمان مصدوم ارومیه هستیم

دبیر کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر وضعیت معلمان مصدوم ارومیه ای هستیم و گزارشهای رسیده بیانگر همکاری مطلوب مسئولان آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛فاطمه سعیدی با بیان این مطلب ادامه داد : از استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه که پیگیر مداوای این معلمان هستند قدردانی می شود امیدواریم از این پس مسئولان دقت و توجه بیشتری به مساله ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی داشته باشند.

وی با تاکید برموضوع حفظ امنیت جانی معلمان اضافه کرد: باید درصد امنیت بالا را لحاظ کرد و از امکانات موجود نهایت استفاده را در تامین امنیت معلمان لحاظ کردو استفاده از رانندگان ماهر و نیز خودروهای نو نیز باید مد نظر باشد. .

لازم به ذکر است 24 نفر از معلمان منطقه صومای برادوست ارومیه در روز یکشنبه در هنگام بازگشت به منزل به علت ترکیدگی لاستیک دچار سانحه شدند که 21 نفر از این تعداد به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند. عیدی از عوامل بیمارستان های ارومیه و مردم محلی و همه دستگاههای همکاری کننده قدردانی کرد از این تعداد هم اکنون هفت نفر از معلمان مصدوم در بیمارستان تحت درمان هستند و بقیه مرخص شده اند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.