زاهدان

دشمن تلاش می کند دستاوردی از شهدا در جامعه نباشد

پنجمین یادواره شهدا ورزشکار با حضور مسؤولان و جمعی از خانواده های شهدای ورزشکار و شهدای مدافع حرم در تالار بازرگانی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن بسیار تلاش می کند تا راه شهدا کمرنگ شده و دستاوردی از آنها در جامعه نباشد اما خداوند حفاظت از راه شهدا را عهده‌دار است.

آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: دشمن بسیار تلاش می کند تا راه شهدا کمرنگ شده و دستاوردی از آنها در جامعه نباشد اما خداوند حفاظت از راه شهدا را عهده دار است.

وی با بیان اینکه اعمال شهدا هرگز گم نمی‌شود، گفت: شهدا نیازی به این یادواره‌ها ندارند و در واقعیت برگزاری این یادواره ها تجدید میثاق ما با آنها است که راه آنها را ادامه دهیم تا به سعادت و کمال برسیم.

فرمانده بسیج سپاه زاهدان نیز در این مراسم اظهار کرد: همه شهدا برای ما ارزشمند هستند و اینکه تقسیم بندی می‌شوند به شهدای ورزشکار، خبرنگار و غواص برای این است که خودمان را به آنها وصل کنیم و راهشان را ادامه دهیم.

موسی اصغری افزود: برای اینکه جامعه ما هویت پیدا کند برگزاری این یادواره‌ها در اولویت قرار دارد، همه ما در هر جایگاه وا‌م‌دار شهدا هستیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار