لرستان؛

انتقال خاطرات دفاع مقدس رزمندگان لرستانی به نسل جوان

فرمانده سپاه استان لرستان گفت : رزمندگان لرستانی خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردار کشکولی بابیان اینکه با تاریخ است که پیوستگیمان را پیدا می‌کنیم گفت: درصورتی‌که می‌خواهیم هویت انسانی، اسلامی و انقلابی خود را پیدا کنیم باید هر نسلی وصل به تاریخ باشد چرا که هرجایی که تاریخ منقطع شود افراد سردرگم و حیران می‌شوند و مسیر درست را نمی‌توانند به‌خوبی پیدا کنند.

وی افزود: ما از تاریخ و تجربیات تاریخ استفاده‌های زیادی می‌کنیم و امروز نیز به کتاب‌های خاطرات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: در کشور ما معجزه‌ای با عنوان انقلاب اسلامی رخ‌داده است و در دل این معجزه اتفاق دیگری که جنگ هشت‌ساله بود ایجاد شد که انقلاب ما را تثبیت و روح اسلام انقلابی را مستمر کرد.

وی افزود: جا دارد رزمندگانی که می‌توانند به‌خوبی بنویسند و یا خاطرات خود از هشت سال دفاع مقدس را بازگو کنند و به ‌نوعی با ثبت خاطرات خود آن‌ها را به نسل‌های بعد منتقل کنند.

سردار کشکولی گفت: اسماعیل سپهوند نویسنده کتاب بلدچی در حد ایثار، گذشت و جان‌فشانی که در زمان جنگ داشته این بار با قلم و نوشتن خود 10 سال عمر خود را صرف نوشتن کتاب بلدچی کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.