هدف قرارگرفتن مواضع تروریست‌ها در مناطق مختلف سوریه

ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در درعا، حومه حلب، حمص و حما هدف قرار داد و شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع و محورهای تحرکاتی تروریست های داعش در منطقه ابوجبار در حومه شرقی حلب، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

در این عملیات، 4 خودروی زرهی و مسلح و یک بلدوزر متعلق به تروریست ها نیز منهدم شدند.

تروریست‌های داعش با تشدید حملات ارتش و نیروهای مسلح سوریه به مواضعشان، خسارات مالی و جانی بسیاری در حومه شرقی حلب متحمل شدند.

در حومه شرقی حمص نیز جنگند های نیروی هوایی سوریه مراکز تجمع تروریست های داعش را در منطقه بارده، روستای مکسر الحصان و شهرک جب الجراح هدف قرار دادند و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری،  ارتش سوریه همچنین با هدف قرار دادن مقرهای تروریست های جیش الفتح در حومه حما و ادلب، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رسانده و برخی از تسلیحات آنها را منهدم ساخته است.

ارتش سوریه همچنین مراکز تجمع و محورهای تحرکاتی تروریست ها را در عطشان، طیبه الامام، لطامنه، سکیک، کفر زیتا، لطمین، صیاد، مورک، زلاقیات، زکاه، لحایا، خربه الناقوس و تل الواسط در حومه شمالی حما هدف قرار داد.

در این حملات، شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند و برخی ازمقرها و خودروهای زرهی و مسلح و شماری تسلیحات متعلق به تروریست ها منهدم شدند.

در معره نعمان در حومه جنوبی ادلب نیز نیروی هوایی ارتش سوریه مواضع تروریست ها را هدف قرار داده و ضمن به هلاکت رساندن برخی از تروریست‌ها، مقر و تسلیحات آنها را نیز منهدم ساخت.

ارتش سوریه همچنین با هدف قرار دادن تروریست های جبهه النصره در شهرک نعیمه در 5 کیلومتری شرق درعا، شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند و چندین خودروی متعلق به آنها را منهدم کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار